- Home
- Polikliniek patient
- Informatie
- Contact
Iedereen bij het Gynaecologisch Centrum Alkmaar heeft als doel om u van de best mogelijke zorg te voorzien. Als u onverhoopt een klacht heeft willen wij graag met u hierover van gedachten wisselen. Als u de klacht niet rechtstreeks met ons wilt bespreken, kunt u zich ook direct wenden tot een van de onafhankelijke externe klachten-functionarissen.
Door het ZKN lidmaatschap zijn wij verplicht aangesloten bij de Geschillencommissie.
In het geval dat u met ons niet tot een bevredigende oplossing komt dan bestaat de mogelijkheid om deze klacht ter beoordeling aan de Geschillencommissie voor te leggen. De commissie vereist dat u in eerste instantie probeert om samen met ons tot een oplossing te komen en meestal lukt dat ook wel. Zo niet, dan kunt u zich eerst vervoegen tot een van de externe klachtenfunctionarissen.
Een folder van de Geschillencommissie over klachten vindt u viahttps://www.degeschillencommissie.nl/media/1757/zkl-brochure.pdf
Voor alle informatie aangaande klachtenprocedures Zelfstandige Behandel Centra verwijzen wij u naar de webpagina van de Geschillencommissiehttps://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/zelfstandige-klinieken/
Door middel van de informatie op deze pagina voldoen wij aan de eisen van de nieuwe "Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen in de Zorg (Wkkgz)".
U kunt naast het bovenstaande postadres ook gebruik maken van het contactformulier meldpunt: klachten, incidenten, opmerkingen.