Patient-tevredenheid:

Doel uitvraag

Het GCA doet onderzoek naar de tevredenheid van haar cliënten. Het is belangrijk om te weten hoe u onze zorg ervaren hebt.
Als wij steeds de hoogtste kwaliteit en veilige zorg willen bieden hebben wij uw feedback nodig.
Alleen als we weten waar we kunnen verbeteren dan kunnen we daar actie opp ondernemen. 


Methode

Onze uitvraag ook wel PREM genoemd, is een grotendeels gestandaardiseerde getoetste vragenlijst om te weten te komen hoe goed wij het doen. De antwoorden worden geanaliseerd en indien nodig wordt er een verbeteringstraject opgestart.

Na uw bezoek krijgt u na een tijdje een mail met een link naar een vragenlijst het invullen duurt slechts een paar minuten.


Vertrouwelijk

Alle door u gegeven antwoorden in de uitvraag zijn anoniem en zijn dus vertrouwelijk.

Uitkomsten:

 

98 % van de ondervraagde cliënten zou het GCA aan familie en vriendinnen aanbevelen.( N=409)

Uitkomsten: